Studiet

♏ Stjernetegn Skorpion. Skorpion mandlig kompatibilitet

Stjæle førstepladsen 51498

Den tidligere Grand Avenue-frontmand Rasmus Walter er tilbage med sit andet soloalbum. Her fortæller han om at føle sig som en hamster i et bur, om glæden ved musik, man kan synge med på, og om, hvorfor det er lige så pinligt at synge på dansk som at gå nøgen ned ad Strøget. For nylig sad Rasmus Walter og så fodbold med sin tvillingebror. Det var landsholdet, der spillede. Og endnu en gang blev den årige sanger ramt af den følelse, der er kommet snigende de seneste par år, og som er blevet mere og mere påtrængende. Rasmus Walter er netop nu aktuel med sit nye album Lige her lige nu, som i høj grad kredser om netop det tema. Der er en del spørgsmål forbundet med det.

Seneste kommentarer

Seneste nyheder. Mest kommenteret. Send os dit RSS links: staff æ dailynews. Natalie Madueø±o sig en pause efter aldeles længere årrække med fuldt knald på Læs mere ».

Hvordan man forstår at han er forelsket

Vi kan næsten ikke høre evangeliet mere, fordi vi har hørt det sikke mange mange gange. Måske er tiden derfor kommet til at vende damp til læren, slet og ret, indtil vor kirkes lære om nadveren på denne skærtorsdag. Hvad lærer vor kirke omkring nadveren? At Kristi legeme og blodspor virkeligt er til stede realt præsent og uddeles til den, der nyder nadveren. Kristus er personligt nærværende, alligevel det er han også i læge gudstjenesten og derhjemme i lønkammeret. Alligevel det særlige ved nadveren er dette: Jesus er her til stede inklusive det legeme og blod, han hengav på korset, under brødet og vinen i den hellige nadver. I nadveren er Jesus Kristus personligt til stede som giveren af sit brød plus vin, som virkelig er hans kød og blod. Jesu virkeligt tilstedeværende kød og blod under brødets og vinens synlige skikkelse nydes virkeligt af altergæsterne. Det uddeles til dem, der debatdeltager i måltidet.

Seneste sportnyt

Corona-krise LIVE! Dagens horoskop indlæser. Vis program. Ved du noget?

135 136 137 138 139 140 141 142 143

Leave a Reply

Your email address will not be published.