Forskellighed

Test & anmeldelser af mobiltelefoner

Anmeldelse mobil even

Daniel Hessel Opdateret Eller måske den bedste budgetmobil til prisen? Vi tester de nyeste smartphones. Bedst i test bliver OnePlus 7T, der er en ekstremt hurtig enhed til en rimelig pris. Bedste premiumvalg bliver Huawei P30 Pro, som satser alt på kameraet — og høster stor ros for det! Her får du en fantastisk kameratelefon, der skyder de flotteste billeder, og udover kameraet er det en førsteklasses smartphone. Bedste budgetmobil er Moto G8 Plus. Blandt andet den konkurrencedygtige pris og gode batteritid gør, at du får overraskende meget telefon for pengene. Sådan udførte vi testen Vi udfører alle vores test selv og tester alle produkter i virkeligheden.

Om ilmtal.eu more

Køb iPhone 11 — Overvej disse købstilbud Anmeldelse og Test af iPhone 11 Nedenfor vil du kunne læse vores anmeldelse og test af iPhone 11, hvor vi kigger på 7 af de vigtigste punkter, for at jævnføre med tidligere iPhone modeller som er på markedet. Her vil punkter hvordan design, brugervenlighed, batteri og batterilevetid, digitalkamera, skærm og hastighed og pris hvordan vi vil teste og lave aldeles anmeldelse af, så du kan eksistere sikker på at gøre det rigtige køb. Nå, men lad os komme videre til vores anmeldelse og prøve af iPhone Men på bagsiden, så vil du opleve at der er kommet 3 linser til kameraet, som du kan se på billedet. Om det er pænt eller ikke er svært at sige, men det kunne måske have været lavet flottere. Derudover så er designet på iPhone 11 præcist som med sin forgænger iPhone XS.

Prisgunstig mobil under ­juletræet

Man får en god telefon med flere irritationsmomenter. Læs testen af OnePlus 7T. Produkterne fejler ikke noget, men man overrasker heller ikke længere. Da OnePlus One kom ivar de overraskende.

183 184 185 186 187 188 189 190 191